INSOURCING

We zeiden het al, het uitbesteden luistert nauw. Wij geloven in het uitbesteden aan een specialist. Maar dat sluit natuurlijk niet uit, dat je zelf ook nog klantcontact blijft uitvoeren. We helpen je graag om de kennis en ervaring van Certin in te zetten voor het verbeteren van jouw eigen processen!

Trainingsmogelijkheden

Trainingsmogelijkheden

Bij Certin of op locatie.

In de afgelopen 10 jaar heeft Certin ontdekt dat het voeren van klantgerichte gesprekken een vak apart is. Klantgericht communiceren in het DNA van onze medewerkers krijgen, dat is een mooi proces geweest. Omdat uitbesteden niet altijd tot de mogelijkheden behoort, hebben we onze lessen in trainingsmodules gegoten. Met de module ‘klantgericht incasseren’ kunnen we bijvoorbeeld je medewerkers klantgerichter laten communiceren aan de telefoon. Trainingen op maat verzorgen we ook. We komen graag langs om je specifieke wensen te bespreken.

Coaching

Coaching

Coachingstraject door trainer bij Certin of op locatie.

Wel voldoende kennis in huis, maar is de toepassing een uitdaging? We helpen je graag. Coaching is van cruciaal belang om je medewerkers verder te ontwikkelen. Bij Certin zijn onze trainers erop gebrand op mensen beter te maken. We komen bij je langs en maken een quickscan van je afdeling. Op basis daarvan bepalen we welke training, coaching en opvolging passend is bij jouw vraagstuk. Onze trainers jagen de intrinsieke motivatie van jouw medewerkers aan om nóg beter te worden. Zo worden de gesprekken met jouw klanten klantgerichter én halen de medewerkers meer voldoening uit hun werk!

Detachering

Detachering

Medewerkers op locatie.

Eigenlijk alleen handjes nodig? Certin levert de mensen die jij zoekt. Met detachering kijken we waar jouw behoefte precies ligt en vullen we deze voor je in. We helpen je graag als je zoekt naar een flexibele schil of naar structurele krachten. Of als je een korte inhaalslag op achterstanden wilt maken. Aansturing van je team nodig? We komen er samen uit.