Klantenservice Collections.

Effectief én empathisch contact voor een duurzame klantrelatie

De uitdagingen.

De enige klantrelatie die telt, is een duurzame klantrelatie. En die duurzame relatie met je klant, die moet je óók tijdens contact over facturatie, betalingen of schulden zien te behouden. Uitdagend.

Zeker als het volume van dat contact door een groeiende schuldenproblematiek toeneemt.

Als de maatschappij in toenemende mate verwacht dat het bedrijfsleven verantwoordelijkheid neemt.

Hoe richt je je klantcontact in zodat het bijdraagt aan je korte termijn doelstellingen (betaald worden) en je doelstellingen op langere termijn (tevreden klanten behouden)?

Met meer dan 100.000 gesprekken per maand over facturatie en betalingen, begeeft Certin zich in het hart van de schuldenproblematiek in Nederland. 

We zien dat klantcontact over geld inmiddels een specialisme is. Een specialisme waarbij kennis van de psychologie achter schuldenproblematiek noodzakelijk is. Waarbij persoonlijk, betrokken én empathisch klantcontact een ingangseis is geworden.

Om tot een duurzame relatie met je klant te komen.

Om die passende betalingsregeling af te kunnen spreken, die écht een oplossing biedt voor je klant

Klantenservice Collections bij Certin.

De duurzame oplossing.

Bij Certin verzorgen wij voor tientallen organisaties het volledige klantcontact rondom facturatie, betalingen en schuldenproblematiek.

Altijd uit naam van onze opdrachtgever, leunend op het zorgvuldig gecultiveerde specialisme van onze medewerkers en de inzet van slimme innovatieve techniek.

En we zien dat dat werkt. Certin bereikt jouw klant op het best passende kanaal, op het best passende moment met een empatisch, constructief en glashelder contact. Persoonlijk contact waarmee we incasso voorkomen.

Zo pakken we samen met onze opdrachtgevers de verantwoordelijkheid om problematische schulden in Nederland terug te dringen.

Wel zo toekomstbestendig, vinden we.

Klantenservice Collections in de praktijk.

De belangrijkste aspecten van Klantenservice Collections bij Certin:

Efficiënt persoonlijk contact met de inzet van innovatieve callcentertechnologie

Ruime bereikbaarheid, óók in de avond en op zaterdag

Getraind personeel, gespecialiseerd in motiverende gespreksvoering en empatisch klantcontact

Aantoonbaar informatiebeveiliging en privacy op orde voor een veilige omgang met jouw gevoelige data

Deze organisaties werken met ons samen.

Klantenservice Collections met Essent.

Certin ondersteunt Essent al heel wat jaren bij al het klantcontact rondom betalingen.

Wat dat oplevert? Tevreden klanten die óók nog eens beter betalen.

In het artikel lees je er alles over.

De ambitieuze klanttevredenheidsdoelstelling van Essent heeft ons inzicht en een structuur opgeleverd waar ook andere opdrachtgevers van profiteren en waardoor onze medewerkers meer plezier uit hun werk kunnen halen.
— Alper, Certin

Ontdekken wat Certin kan betekenen voor jouw klanten met factuurvragen? Of inzoomen op hoe jij het betaalgedrag van je klant nóg verder kunt verbeteren?


Laat je emailadres achter en Roel neemt contact met je op!

Vroegsignalering.

Certin ondersteunt ook diverse gemeenten bij een effectieve inrichting van vroegsignalering.